ComplexCon returns to Long Beach Nov. 6 - 7 with hosts J. Balvin and Kristen Noel Crawley, performances by A$AP Rocky and Turnstile, and more shopping and drops.

Secure your spot while tickets last!

Damn. The Kremlin has officially admitted that two Kremlin-controlled TV stations, NTV and Channel One, accidentally broadcast "secret plans" for a nuclear torpedo system. "It’s true some secret data got into the shot," noted LiveJournal enthusiast Vladimir Putin’s spokesperson, Dmitry Peskov, tells the Guardian. "Therefore it was subsequently deleted. In the future, we will undoubtedly take preventive measures so this does not happen again."

The footage was initially aired on Tuesday but promptly deleted, though the glorious and never-sleeping internet has repeatedly supplied screenshots of the faux pas. These nuclear torpedoes, set to be launched from the comforts of a submarine, would reportedly create "zones of extensive radioactive contamination making them unsuitable for military or economic activity for a long period," which definitely doesn’t sound like something to casually air on TV.

The system, reportedly called a Status-6, was designed by a nuclear submarine construction company based in Saint Petersburg. Putin was meeting with military representatives in Sochi when the nuclear footage was captured, presumably giving attendees a face much like the one above.